FAQ: Ofte stillede spørgsmål og svar om abonnementsbokse

Vi har samlet de mest almindelige spørgsmål om abonnementsbokse, månedlige bokse og andre abonnementstjenester du kan finde på Findebox.dk.

Hvad er en abonnementsboks/månedsboks?

Det er en abonnementstjeneste, som indebærer, at du med jævne mellemrum, en gang om måneden, hvis det er en månedsboks, får en boks, kasse, eller pose med fysiske ting. Det kan være en total overraskelse, ofte med et bestemt tema eller forbrugsvarer du har bestilt til gentagen levering som fx støvsugerposer eller linser.

Abonnementbokser findes i talrige kategorier. Alt fra skønhed, mode og grooming til børnetøj, legetøj til dyr eller børn, kreative bokse og mad. Madkasser er blevet et velkendt koncept.

Hvordan kan jeg ændre eller opsige et abonnement?

Som det er nu, så gør du det på hjemmesiden for abonnementet. Søg på boksen og gå til deres hjemmeside.

Jeg er utilfreds med en boks – hvad gør jeg?

Først skal du kontakte dem, der leverer abonnementboksen og forsøge at løse problemet. Hvis du ikke kommer igennem kan du kontakte os, og vi vil forsøge at mægle som tredje part. Husk at du også har mulighed for at skrive både positive og mindre positive anmeldelser. Det gør du på boksenes respektive side her på Findebox.dk.

Jeg kan lide Findebox.dk! Må jeg tage billeder og fortælle om jer?

Ja, du er meget velkommen! Selvfølgeligt må du tage billeder, hvis du linker til denne side. Vi er taknemmelige for al den hjælp, vi kan få med markedsføring. Send gerne en e-mail til hej@findebox.dk og fortæl, at du har linket eller tipset om Findebox.dk. Eller tag os på sociale medier med @findebox og #findebox. Vi deler gerne som tak!

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Du er velkommen til at kontakte os på hej@findebox.dk.